Onsdag

Sådärja. Emil sover och jag har precis vikt in all tvätt som jag tvättade igår. Eller.. har vikt in allt förutom Emils kläder, tänkte ta och rensa bort det mesta i 74 för nu är det för litet. Jag tog fram allt i storlek 80 igår. Kul med lite nya kläder ;) Sitter även på HMs hemsida och kikar lite. Tänkte kanske klicka hem lite mer kläder åt honom, det är ju så kul :) Sen behöver även jag nya strupmor och dylikt så kanske passar på att beställa det också nu. Ska även höra med Patrik om det är något han vill ha/behöver. Man måste ju ha kläder, så det så.

Sen har jag även kommit på att jag måste köpa mig en cykel. Och såklart en cykelstol åt Emil så vi kan glida i sommar!! ;) Biltema har ju mycket cyklar.. Kanske man gör det för skattepengarna? Hade varit ganska smart! Jag fick ju inte tillbaka så mycket, men då kan det ju vara bra att köpa något nödvändigt för pengarna och inte slösa upp dom på skit. Tänk så smart jag är ibland! HAHA ;)

Nåja.. Ska rensa hans kläder nu innan han vaknar igen. Han har en tendens att sova väldigt lite på förmiddagen, speciellt då han är snorig :(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag köpte min cykel på biltema och den är super! Skitbra med cykel över huvudtaget, såå skönt att bara ta en cykeltur en varmsommardag=)

2009-04-08 @ 10:30:12
URL: http://idajennymaria.blogg.se/
Postat av: Aina

hej, dom är från www.mandeldesign.se



Bra pris var det också:)!

2009-04-08 @ 10:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0