Ny vecka!

Godmorgon.

Blev en tidig morgon för mig iallafall. Idiot. Emil vaknade inatt vid tre tiden och ville inte sova. Vette tusan vad han fick för sig. Var inne i hans rum med honom ganska länge (kändes som det iallafall, men jag var så trött så jag hade ingen tidsuppfattning) och till slut gav jag upp och lät han ligga i våran säng. Även då tog det ett jäkla bra tag för honom att somna, han låg och pratade och satte sig upp hela tiden och snurrade och hade sig! Puh :( Nåja.. jag somnade ifrån han och när jag vaknade nästa gång så sov han så det var superbra! Blev inte en lika tidig morgon idag eftersom han gormade inatt så vi klev upp sju idag, värsta lyxen ;)

Nu sover han iallafall igen, skönt. Får se hur länge han vill sova, spännande! Idag har vi egentligen skitmycket att göra enligt mig. Patrik ska iallafall och göra lite ärenden som måste göras idag! Jag måste damsuga och skura den här äckliga lägenheten, tror jag gör det när Emil vaknar. Sen innan vi kan åka någonstans överhuvudtaget så måste vi gå och hämta bilen vid centrum för Anki har lånat den. OCH.. skulle även behöva åka och handla för nu är det rejält tomt! Tyvärr.. Boka tvättstuga måste jag också göra för nu väller det över med tvätt. Rensade hallen igår och det är en massa saker som måste tvättas upp. Ojoj! Sen vill jag åka till Dollarstore men får se om det hinns med, annars får jag göra det imorgon istället.

Usch, jag blir gråhårig bara tanken på allt som ska göras!
Nu ska jag varva ner, hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0