Jag gruvar mig!

Känns som att det här kommer bli en jobbig natt. Patrik ringde när jag var hos Jenny och sa att Emil var jättegrinig och jättetäppt i näsan, usch! :( For hem strax efter det och hittade Emil sovandes på Patrik i soffan, han hade tydligen blivit helt hysterisk :( Mammas plutt. Nu har jag iallafall lagt han i sin säng och gett han lite mer Nezeril. Hoppas det hjälper litegran iallafall, så svårt att ge när han BARA ligger på mage.. det går knappt att vända på honom, han stretar emot. Nåväl.. vi får se hur denna natt slutar.

Han iallafall vara hos Jenny i nästan 2 timmar :) Även Loke var väldigt hostig och hade svårt att sova. Jobbigt för dom små liven :( Men vi hade trevligt den lilla stund jag var där. Satt och surrade, drack cola och åt ost och kex! Smaskens :)

Nu ska jag snart göra natt, måste bara fixa mig först :)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0