Emils första steg!! :)

Yes. Idag har Emil gått för första gången, fatta roligt :) Det började med att han stog vid datastolen brevid Patrik och jag kom för att hämta lilleman för att klä på honom, vi skulle ju till mamma och äta middag. Jag sa kom Emil som jag alltid brukar säga och sträcka armarna mot honom. Men istället för att krypa så började han traska :) 2-4 stge tog han, skitgullig :) Sen har han även gått lite hemma hos mamma och pappa (trist att inte pappa var hemma så han fick se) och sen lite till här hemma innan läggdags. Min finaste gullunge! ;) Spännande att se imorgon om han vågar sig på att gå då också, haha.

Kvällen har jag spenderat hos Nathalie, Magnus och Nova. Blev lite bus med Nova innan det var läggdags för hennes del, sen blev det surr med Nathalie och Magnus. Trevligt :) Nathalie, vi måste verkligen ses oftare, händer så sällan! :( Det ska vi minsann ändra på :)

Nu strax är det läggdags. Imorgon blir det sovmorgon, underbart :) Ska försöka filma Emil imorgon om han känner för att gå ;) Så lägger jag upp en liten snutt på bloggen om jag fattar hur man gör, haha :)

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Nath

Klart vi ska! Jag är bara så jäkla seg!

2009-04-17 @ 22:57:02
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0