1 April

Precis, dagen man "får" luras, hehe ;) Men jag kommer inte lura någon om jag känner mig själv rätt.. jag kommer nog bli totalt jävla lurad själv, haha! Men det bjuder jag på ;D

Morgonen började klockan sex, som vanligt. Emil fick bada efter frukosten idag. Han brukar bada på kvällen men eftersom vi ska till Elina och Josephine i eftermiddag/kväll så hinns det inte med, så det fick bli nu istället. Huvudsaken är ju att han är ren! :) Emil somnade inte långt efter han hade badat så då passade jag på att duscha, så nu är jag också ren till ikväll :) Man måste ju vara fin om ska bort på kalas :)

Kommer bli pannkakor för mig till lunch. Vi åt det till middag igår så Emil får äta något annat idag, blir nog färdig mat för hans del. Sen efter vi skjutsat Patrik så åker jag och Emil och handlar lite för att sen ta en promenad med Ebba nånstans. Tänkte fara iväg nånstans och ta en promenad, så jäkla spyless på att gå här, plus att vi far till Ersnäs direkt efter promenaden så då kan vi passa på att gå på något nytt stället när vi ändå är i farten :)

Bjöd in mig själv på middag hos Elina och det gick bra, hahah! :) Så tråkigt att äta själv, och då kan vi åka dit tidigare än att bara sitta hemma, för hur kul är det på en skala?! Typ, skittråkigt.

Nä, ska ta och dra på mig nå kläder och fixa lite här nu.

Grattis till Ida som fyller 22 år idag!! :) Hoppas du får en kanonbra bra. Och nej, det är inget april skämt, hon fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0