Yes, äntligen!

Vad har hänt idag? Som jag skrev tidigare som for jag till mamma och åt frukost! ;) Alltid godare att äta hos någon annan, hah. Sen hem och slappade en snabbis. Strax före två brummade vi ut till Karlsvik och tog en promenad där. Är så jäkla less att gå här vid Gränderna, alltid samma vägar man går. Spyless är jag!! Tur att vi flyttar snart.. fast jag lär ju bli lika less där efter ett tag. Nåja..

Trodde aldrig min telefon skulle komma idag eftersom dom får leveranserna kring två tiden, men inget samtal fick jag! :( Precis när jag skulle gå ut med Ebba på promenad med Ida och Emma plus hundar så ringde dom, kring sex tiden! Så nu har jag äntligen en ny telefon. Förhoppningsvis vill folk ringa mig nu, för nu borde det låta normalt, haha ;)

Emil har varit lite smågrinig ikväll, tror han har varit extremt trött. Han tyckte inte ens det var kul att bada ikväll, så han fick bara bada i typ två minuter! Sen på med pyjamasen och sen däckade han nästan på en gång, så han var trött.

Nu ska jag avrunda, ska se på Lyxfällan och sen Hell´s Kitchen! :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0