Varför händer det nu?!

Jag mår skit!! Jag mår mycket sämre idag än jag gjorde igår. Halsen är väldigt svullen, är trögt att prata, och öronen tycker inte om när jag sväljer för då dunkar det i dom och gör superont!! :( Det brukar ju oftast vara värst morgon och kväll, hoppas det går över! Det är ju jag som typ varit mest sugen på att festa ju.. hur shysst är det om jag bangar?! Men vi ser ju.. mår jag såhär blir det inget, tyvärr.

Ska försöka kurera mig lite.. Tyvärr är det inte så lätt för jag är själv med barn och hund och Emil måste underhållas och Ebbs måste ut, i regnet! :(

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Krya på dig inför kvällen nu : )

2008-09-26 @ 12:06:28
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0