Tröttaste killen

Söndag. Vilket innebär att Patrik ska tillbaka till jobbet imorgon, trist! :( Men men, that´s life.

Idag har vi hunnit med rätt mycket ändå. Tog det lugnt på morgonen, såg tv och myste med lill killen :) Kring tolv for vi och handlade, både på Ica Maxi och på Willys. Handlar Emils saker på Maxi (Vill ju självklart få en massa poäng på mitt Ica kort, haha!) och sen storhandlade vi på Willys. Så nu har vi mat så det räcker och blir över, både till oss och lilleman ;)

Kom oss hem till ett och då slappade vi lite till. Jag och Ebbs tog en promenad för oss själva så pojkarna fick vara hemma :) Vid tre for vi ut till Antnäs för att äta middag. Vi blev rätt många, 9 st och Emil, så 10 st om jag ska vara exakt! :) Så nu är vi just hemkomna. Patrik och Ebba kom precis in från en promenad och Emil sover sött i bilbarnstolen. Emil har bara sovit MAX en timma på hela dagen så han var sjukt trött! Får se hur länge han sover, förhoppningsvis inte alltför länge så han somnar i tid ikväll :) Tänkte också ta och bada han ikväll om han inte är för trött för det.

Nu ska jag surfa vidare en sväng och sen slänga mig i soffan och slappa tills lillplutten vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0