Svårt att skriva just nu..

Sitter med en jättebusig Emil i famnen, så är inte det lättaste att skriva, haha. Det tar sin tid :)

Snart är klockan tre och vad har vi hunnit göra än så länge? Jo, vi har tagit en lång morgonpromenad med Ebba mellan nio och tio, då vart hon gode nöjd :) Halv elva tog vi bussen till stan med Sara&Freya. Blev direkt en lunch på M&P, riktigt gott :) Sen gick vi på stan en liten sväng och kollade. Eller ja, jag kollade och Sara handlade, haha :) Hittade så mycke som jag ville köpa åt Emil men har noll kronor att spendera :( Så får köpa det sen när barnbidraget kommer eller då föräldrapenningen kommer :) He blir bra.

Kom hem halv två och har inte hunnit göra alltför mycket. Patrik var hemma då vi kom hem så jag for och köpte cigg på Statoil, sen hem och gav Emil Katrinplommonpuré! Han gillar verkligen det, slänger sig efter skeden, haha :)

Klockan sex ska vi till mamma och äta middag, hemmagjorda pizzor. Det är smaskens! ;) Efter maten så brummar jag och Emil till Nathalie med familj. Blev ju som sagt inte att åka dit igår så vi tar det ikväll istället :) Och efter det blir det väl hem och lägga Emil och sen glo på tv tills jag somnar :P

Imorgon är det fest för min del, ska bli skitkul :) Helena stumpan fyller år så det ska firas :) Och Emil ska få sova hos farmor, i sin nya resesäng :) Den måste ju invigas nån gång :P

Nu är Emil ledsen, tror han är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0