Slöaste dagen på länge

Såhär slapp dag kommer jag inte ihåg sist jag hade. Rätt så skönt ändå :)

Som jag sa tidigare käkades det bakismat från Korvgubben! Underbart gott :) Vid halv två så knallade jag, Ebbs och Emil ut för att möta upp Sara&Freya. Vi gick och hämtade Tyra från dagis och sen knallade vi till affären. Tyra var supernöjd för hon fick glass! :) Sötungen! Tror vi var hemma kring halv tre tiden och då slappade jag ännu mera. Emil har varit snäll idag, tur det ;)

Strax efter sex tiden så gick hela familjen ut på en promenad i det sköna vädret. Det har som varit kallt fast inte för kallt, jätteskönt enligt mig :) När vi kom in for jag och Sara en snabbis på Statoil och sen dess har jag bara varit hemma. Emil har fått bada och äta mat så nu sover han sen nästan en timma tillbaka. Skönt att ha kvällarna för oss själva :) En matning till och sen sover han för natten. Min mysgris!

Jag måste verkligen få min satans kamera snart, börjar bli nådigt less! :( Jag bara väntar och väntar och väntar.. Sen hoppas jag också att min nya telefon kommer imorgon, hade som varit kul :)

Nä, ska se tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0