Me&i (?)

Så var det kväller. Har nyss badat Emil så han är ren och fräsch :) Nu ligger han och sprattlar i babysittern och kommer säkert somna närsomhelst. Förhoppningsvis! ;) PAtrik käkar knäckebröd innan sovdags och Ebba sitter säkert och tigger, hah. Själv så sitter jag här och hänger som ni kanske märker. Datanörd som jag är! Ska strax ta Ebba sista svängen så hon kissa och bajsa innan sovdags.

Så vad hände idag? Blev aldrig att fara till Nathalie med familj, det blir imorgon istället :) Så får snosa på bebis (Nova är hennes namn) imorgon kväll. Väntar man på något gott väntar man aldrig för länge! ;) Nåväl, eftermiddagen spenderades hemma med en arg Emil, en trött Patrik och en busig hund. Rena rama helvetet! Haha, får man säga så? :P For iallafall iväg en sväng (skönt att komma bort en liten stund) till Ica Maxi och köpte blöjor, messmör, cola och nå mer svammel.

Väl hemma blev det lite mer skrik från Emil och sen däckade han på min mage strax före sex. Han somnar typ aldrig i famnen längre så kan meddela att var grymt trött. Strax före halv sju knallade jag och Emil till lokalen här på gränderna för där hade dom klädparty för barn, med märket Me&i. (Tror det stavas så?) Blev att kika lite men beställde ingenting. För det första så fanns det inte så mycket pojk kläder, för det andra fanns det nästan ingenting som jag tyckte om, och för det tredje så var det alldelens för dyrt för mig just nu. Tacka vet jag HM och Lindex! ;) Så som jag sa, kollade enbart. Kom hem till halv åtta och slappade. Gav Emil mat och badade honom, som jag precis har skrivit.

Imorgon blir det en tripp till stan med Sara&Freya efter dom lämnat Tyra på dagis. Blir väl en lunch/fika i stan och kika runt lite. Har inga pengar att handla något för, men ska iallafall köpa mig ett par örhängen, vet vad jag vill ha för några ;)

Nä, nu ropar hunden!

Kommentarer
Postat av: Moa

kom och luncha på exotic =) ja jobbar imorgon! =)

2008-09-03 @ 22:24:50
URL: http://Moanystrom.wordpress.com
Postat av: Moa

Ok , då förstår jag =) ja de brukar bli lugnt runt 13 tiden..så kika förbi ni om ni är i farten! =)

2008-09-04 @ 08:11:09
URL: http://Moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0