Lördag kväll

Lördag kväll. Ända tiden på dygnet som jag egentligen har tid att blogga ;)

Varit hemma hela dagen i princip. Myst på här hemma och busat med Emil :) Kring två tiden tog hela familjen en promenad, har ju varit ruskigt skönt väder idag! Finaly ;) Sen blev det lugnet här hemma igen. Efter hockeyn slutat for Patrik och skjutsade hem Björn från matchen och jag knallade ut på en prommis med Ebbs och Emil. Jätteskönt var det att strosa på i min egen takt, haha :) Ebba var då nöjd med en längre promenad plus bollkastande :P På Måndag tänkte jag köpa en klövjeväska åt henne så det blir av nån gång för nu är det på tiden! :)

Patrik kom hem samtidigt som vi kom in och sen for jag och hämtade mat åt oss. Blev en sen middag, strax före åtta tiden. Emil har varit lite grinig idag, han har varit supertrött för han har sovit sjukt lite! Han var jättegrinig då jag for och hämtade middag men när jag kom hem hade Patrik lyckats få han att somna, så han somnade redan åtta och sover nu för natten :) Med ett stop för mat såklart ;)

Idag har jag även provat ge Emil gröt för första gången. Banangröt! :) Han gjorde ingen äcklig grimas och han öppnade munnen när skeden kom så jag tar för givet att han tyckte det var rätt så gott :) Bra med gröt. Nyttigt!

Efter middagen så knallade jag över till Emma och hängde med henne. Ida kom också förbi senare. Kul när man bor så nära varandra och bara kan knata förbi sådär huxflux :) (Tyvärr så kan jag inte göra det snart, men då får vi ta promenader till varandra istället ;P) Den här gången gick jag också själv till Emma, kommer inte ihåg sist jag gjorde det? Tror det var innan Emil var född om jag nu minns rätt?!! Patrik skulle bara vara hemma ikväll, Ebbs hade varit ut och Emil sov så då passade jag på :D Kom hem kring halv elva och har gett Emil sista måltiden. Ska också stupa i säng snart, ska bara spela lite tv-spel först tror jag :)

God afton!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Njao, kanske? Jag vet inte, hon har ej skrikit inatt utan sov hyffsat bra så kanske dom fungerar rent utav :-)



Ska ta mig i kragen och bli lika häftig som dig och skafffa bloggkoll om jag ngn gång får lov att sitta här mer än 3 minuter! hahaha

2008-09-21 @ 21:08:33
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0