Lite i taget va?

Nuså gott folk. Nu kan jag meddela er om att jag packat lite till ;) Blev alla glas som var kvar i skåpet och en massa saker från lådorna i köket. Så nu är det inte sååå mycket köks saker kvar, förutom kastruller och stekpannor och dylikt.. men det är ju sånt som vi behöver ha nu, så det är ju ingenting jag kan göra åt saken. Så nu är två flyttkartonger klara för avfärd! Fast det är länge kvar, haha ;)

Imorgon funderade jag på att ta förrådet, men det går ju inte kom jag just på! Kan ju inte lämna Emil ensam i lägenheten medans jag är i förrådet, haha. Patrik jobbar ju eftermiddag denna vecka :( Nåja, får ta det nästa vecka istället. Det blir bra! Kanske ska börja rensa i sovrummet imorgon? Slänga allt skrot? Fast där inne ligger ju Emil och sover.. och jag vill ju inte väcka honom. Hm.. Nu blev det svårt det här! Äh, kanske helt enkelt väntar tills nån annan gång. Fast är ju som bra att göra saker på kvällarna, så jag har nånting att sysselsätta mig med ;) Det lööööser sig!

Fan, jag tror Emil vaknar nu! (Han brukar aldrig vakna på kvällen, har inte gjort det sen nån månad tillbaka) Måste gå och kolla vad han sysslar med! Iofs så blev det tyst nu igen, men ska ändå gå och tjuvkika ;)

Godnatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0