I´m on fire!

Hej igen.

Slappat hela dagen lång, enbart varit hemma och myst på, förutom då Ebbs ville ut såklart. Emil har varit snäll med mamma sin så det har varit cool lugnt även fast jag har mått skit i princip.

Men.. Blir fest ikväll iallafall. Känner mig bättre nu, det är ju oftast på morgonen man mår som sämst! (Gruvar mig inför imorgon :/ ) Jag och Anne for till mamma och lämnade Emil kring fyra - halv fem tiden och sen vidare på Bolaget för att storhandla, haha. Så nu är jag hemma och slöar, har varit ut och kastat boll med Ebbs så hon fick göra av med lite energi iallafall. Kastade så mycket att hon till slut gav upp, och då är hon verkligen trött. Ebba är så grymt envis så hon brukar aldrig sluta springa, men nu gjorde hon det :) Så då vet jag att hon har fått springa av sig iallafall ;)

Patrik är i duschen och ska iväg snart. Jag ska väl hoppa i duschen efter han och göra mig i ordning inför kvällen. Skönt att vara hemma själv när jag fixar och donar :) Sen blir det en sista rastning av Ebba innan jag drar vidare så hon får göra sina behov! (Hon gör nästan aldrig sina behov när man är ute och kastar boll för det har hon inte tid med ;P )

Sådärja. Det var det. Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

underbart, jag är utvilad men ändå så trött, ha ha.

2008-09-26 @ 19:14:33
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0