Hemskt!

Fredags morgon.

Måste bara säga att jag aldrig någonsin sett Emil så ledsen som han var igår. Jävla tjorv mage!! :( När vi var hos mamma och pappa så fick han nå ryck (säkert kramper i magen) och skrek och skrek och skrek! Har aldrig sett han så förut. Det gick inte att få tyst på han på något sätt. Rörde runt i rumpan med en tops (2ggr) masserade magen (varje gång jag tröck upp knäna mot revbenen så skrek han som en stucken gris) och gick runt och bar på honom. Som sagt, ingenting hjälpte! :( Han skrek så mycket att han knappt kunde andas, det sprutade tårar från ögonen (har aldrig sett tårar från han tidigare) och så blev han så svettig att det bara rann efter ryggen :( Mammas gris!! :( Efter kanske 40 minuter lugnade han ner sig. Jag började klä på honom för att fara till Nathalie (Skulle han bli lika ledsen igen så tänkte jag åka hem) och när jag håller på att klä på honom så slocknar han som en stock. Han blev väl skit tröt av att skrika så mycket :(

Vi for iallafall till Nathalie och sen var allt frid och fröjd. Han sov, åt och var vaken just innan vi skulle fara, och då var han lugn och snäll. Vad skönt. Och än så länge har han inte haft några fler attacker. Hoppas han blir bra nån gång, inge kul att se han sådär! :( Det skär i mitt hjärta! :(

Idag ska vi på BVC. Ganska snart faktiskt, halv tio. Ska bli kul att se om han gått upp (har på känn att han har gått ner??), hur mycket han gått upp och hur lång han nu är :) Mammas stora kille. Han är ju inte sådär jättestor, men igår hos Nathlie så kändes han som en jättebebis när man jämförde med lilla Nova, haha! ;) Fiifan vad tiden går fort!

Nä, nu ska jag ta mig lite frukost innan vi ska iväg. Emil ligger på golvet i sitt babygym och gnager på en handduk och tittar på tv, haha :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men huvva stackars lilla Emila, hoppas att de blir bra i magen snart??!!=)

Va de ska skära i mammahjärtat för dig han han gråter så.. =(

2008-09-05 @ 08:38:40
URL: http://fibbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0