En tripp till stan

Han med en dusch imorse vid nio. Emil somnade så jag la han i sängen med Patrik och Ebba, då sov han gott ;) Tog halv elva bussen till stan och mötte upp Jenny. Tyvärr utan söt Loke som var på dagis! :( hinner ju aldrig se han längre, det måste det bli ändring på! :D Även Linnea kom så vi åt lunch på M&P och sen gick vi på stan en sväng. Blev inte att fara med Sara&Freya för den jäveln hörde aldrig av sig!! ;) Nåväl.. Kom mig hem med en filt och två par sockar till Emil :) Att man aldrig kan sluta handla till de små liven? :) Men det är ju så jävla kul. Men nästa gång skulle jag verkligen behöva köpa nå åt mig själv, det tryter i garderoben :( Blev inte att köpa nå på Carlings heller för jag hittade ingenting som jag ville ha, så bättre att spara presentkortet tills jag hittar nåt som passar mig :)

Kom hem halv två och då knallade vi ut med Ebbs på en snabb promenad. Kastade lite boll och busade på. Ska ta en längre sväng med henne lite senare! :) Då blir hon nog glad. Nu ser hon bara så sur ut. Ska busa lite med henne med filten, det gillar hon ;)

Och ikväll kommer Nathalie och lilla Nova hit. Förhoppningsvis, om inget annat dyker upp för dom, men det hoppas jag inte att det gör ;D Så det ska bli superkul. Snosa på Nova igen! :P Kul med lite sällskap på kvällskvisten när Patrik är och jobbar.

Nä, nu ska jag underhålla både barn och hund. Sen blir det att hänga tvätt då maskinen snurrat klart.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sara

sorry vännen :) vi får ta det nästa vecka :)

2008-09-12 @ 00:14:14
URL: http://neverendingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0