Det tar på krafterna..

Så var det Tisdag. Sitter bara och väntar på att det ska bli Torsdag så jag får fara till stan och handla, haha! :)

Imorse ringde Sara och nästan väckte mig kring nio tiden. (Hade varit vaken tidigare med Emil men vi hade gått och lagt oss igen) Surrade en snabbis och sen så gick jag och Emil dit och åt frukost! :) Suzie och Rasmus kom förbi sen så vi satt och surrade och lekte med barnen, riktigt trevligt. Vid ett tiden så knallade jag och Suzie och hämtade Ebba och sen vidare till henne. Så surrandet fortsatte :)

Har varit hemma i ungefär en timma nu så har knappt varit hemma nånting alls idag. Fan vad skönt det var att komma hem! :) Så har ätit lite middag och även gett Emil gröt. Lika gott idag som det var sist :) Och idag har Emil sovit lite mer än de två senaste dagarna så jag hoppas han orkar vara vaken till åtta så jag får bada han, för det behövs! Speciellt efter matning av gröt, haha! :)

Ska ta ut Ebba på en sista sväng nu snart och sen bara mysa på här hemma tills Patrik kommer hem, är jättetrött känner jag nu när jag satte mig ner och tog det lungt.. Det tar på krafterna att vara i farten hela dagarna! ;) Men det är ju så kul så det är värt det :) Blir nog inge packa idag, kanske bara rensar ut från skåpen i sovrummet om jag har orken till det. Annars blir det nog bara att spela tv-spel hela kvällen tills Patrik slutar jobbet! Tvingar nog hit Emma för att spela med mig också, hehe! :)

Nu ropar Emil, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0