Att jag aldrig lär mig

Skrev i sista inlägget att jag skulle slänga mig i soffan och slappa. Passa på när Emil sov eftersom jag själv var trött. Tror ni jag gjorde det? Näääädå, absolut inte. surrade i telefonen istället tills Emil vaknade, så jag han då minsann inte ta det lugnt. Nåväl, nångång lär jag mig förhoppningsvis ;)

Emil var jätteledsen när han vaknade! :( Var fortfarande trött. Lyckades lugna ner honom och då var det dax för ett dopp. Tyvärr så var inte det särskilt uppskattat när han var trött. Då han väl var nöjd var när jag lät han sitta i badbaljan och känna på vattnet ;) Sötskorven min! Så ett snabbt bad blev det. Sen mat dax och sen ville Emil ligga och mysa ett tag :) Och så slocknade han klockan åtta. Så det blev inte för sent ;)

Jag passade ju självklart på att spela tv-spel när han somnat, haha. Att jag aldrig blir less? Men nån dag kommer det. Fast nu är det inte så länge kvar tills dom släpper Guitarr Hero 4, så då lär jag ju bli ännu mera tv-spels nörd! ;)

Hade absolut inget vettigt att komma med. Ska nog sova nu! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

:-) Tjoho, vad gör ni idag?

2008-09-29 @ 12:18:34
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

:-)



Precis!



Ja, vi gör ej mycket, jag ska nog slinga mitt hår om Nova fortsättter sova :) Vad gör du?

Lunch i veckan låter kanonbra! Vilken dag? :)

2008-09-29 @ 12:38:04
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0