Massa massa gorm

Emil ville inte vara snäll mot mig inatt. Han vaknade klockan fyra och höll på att tjorva. Gav han mat vid fem och sen somnade han om som tur var. Så vi sov till kvart i nio idag. Skönt! :) Visst, jag ska inte klaga.. Endast andra natten han gormar sen han föddes, men är man van att få sova så är man! ;)

Alla vet att Emil är en spymaskin, visst? :P Men sen vi bytte ersättning til nummer 2 så har han blivit mycket bättre, spyr inte alls lika ofta/mycket. Däremot så har ha spytt som FAN igår och idag, änså länge. Förhoppningsvis så har det att göra med att han är sjuk, så jag hoppas att det inte fortsätter sen, för han spyr MYCKET nu! Tror jag fått byta kläder på han, och mig, typ 4 ggr dag redan. Blää!

Och idag är Emil väldigt gnällig. Vill inte ligga själv och leka, jag måste vara med hela tiden. KAn vara lite jobbigt ibland, men oockså väldigt mysigt. Vi låg nyss i sängen och mös på jättelänge och lekte titt ut ;)

Nu ska jag försöka få han att somna ett tag, det skulle nog behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0