Lägga ner?

Jag har sagt det tidigare, men jag säger det igen. Funderar starkt på att lägga ner bloggen. Har sagt det tidigare men då blev det inget utav det. Jag ställer mig frågan: Vad får jag ut av att sitta och skriva om mitt tråkiga liv här egentligen? Det händer ju aldrig nå kul, samma saker hela tiden. Kan inte tänka mig att det är speciellt intressant att läsa om heller. Inte så konstigt att jag aldrig har nå läsare? HAHA.

Nåja. Bara för att jag ska lägga ner (Mest troligt) så ska jag iallafall skriva vad jag gjort idag. Och idag har jag faktiskt gjort nånting som jag inte har gjort på över ett halvår. Jag tog en promenad till storheden och tillbaka med Suzie! :) (Givetvis med barnen och hunden också) Vi var på coop där jag handlade nya nappar till Emils nappflaskor och en fin grön bitring åt han. Sen gick vi på Lindex där jag köpte han en ny pyjamas (Den enda han har, har gått sönder) och en tröja på Rean. Var väldigt dålig rea just nu.. Fast jag var nog rätt så sent ute också? Nåja. Nånting blev det iallafall.

Imorgon ska jag och Emil in tidigt till stan och möta upp Emelie! :) Vi tänkte traska runt lite och kolla i affärerna. Skönt att vara i stan tidigt.. förhoppningsvis så är det inte så mycket folk. Ska kolla efter nån till pyjamas åt Emil och även nå mer kläder åt han. Sen ska jag nog gå och köpa mig mina byxor på HM. Om jag har råd? :/ Vi får la se..

Nu en rök på min älskade balkong ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du behöver ju inte lägga ner helt. Bara att skriva när du känner för det :)

2008-10-29 @ 19:29:41
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag och sollan försöker hitta en lucka i schemat:) Men snart!

2008-10-29 @ 20:26:38
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Novas ena tå ligger ju som under de andra, så dom ska kika och eventuellt operera henne här fram över..

kram

2008-10-29 @ 23:35:59
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

MINST SAGT, ringde o bad honom komma hem imorse, då "hotade" hans chef med att han kunde sluta om han skulle hålla på så, blir så förbannad! Jävla idiot,dom vet ej hur det är att ha "en kolikbebis".



Me du får inte lägga ner bloggen, jag behöver ngt att läsa :)

2008-10-30 @ 13:39:04
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0