Jag kommer att fuska idag!

Japp. Har kvar lite cola och jag kommer att dricka den idag. Behöver en liten sockerkick eftersom jag inte har nån frukost hemma. Haha! Har glömt att handla.. Så idag kommer jag att fuska. Blä! :/

Jadu.. Annars har det ju absolut inte hänt mycket sen sist jag skrev, har bara sovit, haha! Idag vet jag inte vad som händer och sker. Blir nog bara att mysa på här hemma! Ebba måste ju ut såklart, det glömmer jag inte ;)

Patrik slutar två så då ska jag bog fara och köpa med sopsäckar för nu är dom vi hade slut. Har jättemycket mer som ska slängas så bäst jag börjar med det. Har haft uppehåll ihelgen, för då vill jag vara ledig :) Men idag fortsätter arbetet, måste rensa det här satans databordet! Sortera alla jäkla papper som är överallt! Men det blir bra i slutändan :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och fuska och busa med Emil :) På tal om Emil så har han inte vaknat en miljon gånger inatt, iallafall ingenting som jag hört. Han vaknade en gång kvart över tolv, men sen hörde jag han inte förrän kvart över sju imorse. Lovely! ;)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0