Jag höll mig till hälften!

Haha. Precis som rubriken lyder. Jag köpte en liten chokladbit igår, men inge läsk iallafall! ;) Så liiite duktig var jag ju ändå ;)
Jahapp. Fredagmorgon och här sitter jag. Emil är skitsur så det blir inget långt inlägg idag. Skönt för er va?! :P Gårkvällen spederades bara hemma i soffan, superskönt :) Idag vet jag inte vad som händer, men antagligen samma sak. Började faktiskt att rensa databordet igår, så ska fortsätta med det idag och sen är det bara att börja packa! :) Så det blir väl min sysselsättning idag. I typ en kvart! ;)

Och idag fyller älskling år!! :) Han blir gammal gubbe, 25 år. Haha! ;) Tyvärr så har jag inga pengar så han får ingenting, men det vet han redan. Jag fick ingenting utav han när jag fyllde år så då är det jämnt ;) Blir nog en lugn dag. Vi brukar inte ha fika och tårta och sånt när vi dyller år, det orkar vi inte.

Nu är Emil skitsur! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Marie

Ingen tårta och inga presenter!? Vad är det för födelsedag? ;) Hälsa grattis till gammelgubben! :D

2008-10-17 @ 09:05:34
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med Marie där :) Hälsa grattis till Patrik

2008-10-17 @ 11:45:53
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0