Godmorgon Sverige!

Idag är jag faktiskt utvilad. Emil har inte krånglat inatt, han har sovit från åtta till åtta, superskönt! (En paus för mat klockan elva igår kväll såklart) Så nu är vi uppe och leker. Eller.. Emil ligger i babygymmet och jag nöter här :)

Idag har vi nog inte bestämt oss för att jag göra något speciellt? Jag ska iallafall på Storheden en snabbis, kolla nå fina kläder åt Emil som han kan ha på sig på Lördag, för då ska Rasmus döpas. Och så ska jag självklart kolla på dop present. Fiifan vad svårt att veta vad man ska köpa! Men jag har mina funderingar, bara det inte är för dyrt ;) Sen blir det väl lugna puckar här hemma, om vi inte hälsar på nån? Det vet man aldrig :)

Nu ska jag äta frukost innan Emil blir less, och sen ska vi ta oss en promenad till Apoteket för nu börjar hans droppar ta slut. Och det vill vi absolut inte vara med om. Då blir det liv i luckan!

Adios.

Kommentarer
Postat av: therese

en busschafför sa de till Linda som har neo åh nike.

2008-10-03 @ 11:20:56
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0