En bra dag!

Japp. Idag har det varit en bra dag. Gav Emil mat vid elva - halv tolv och sen tog vi kvart i tolv bussen till stan. Satt på M&P med ett stort gäng. Det var jag, Emil, Nathalie, Nova, Jenny, Loke, Anne, Kevin, Marie, Vincent, Thess och Linnea! :) Käkade lunch och surrade på! Riktigt trevligt, det måste vi göra om tjejor! ;) Gick sen på Carlings för att kolla om jag hitta mig nånting den hääär gången, men inte det inte. Eller.. Det fanns några fina saker men hade egentligen inte tid, för bussen gick på 10 minuter.

Var hemma strax efter två men här stannade vi inte länge. Hämtade Ebbs och knallade sen till mamma och pappa. Så där har vi ägnat våran kväll. Var hemma kring kvart i sju och Emil vaknade precis när vi kommit in. Så vi mös på ett tag och sen fick han bada! Sen mys igen, sen kvällsmaten, och nu ligger han i sin äng och sover, tror jag?! Han är tyst iallafall :) Mammas mysgris! :) Idag minskade jag dropparna lite till, så nu är vi nere på bara 10 droppar/måltid. Känns skitbra, snart r vi kvitt dom! :) Och ikväll när jag masserade magen så bajsade han också, kanon! :)

Hunnit plocka lite i köket nu ikväll och även städat upp Emils leksaker och kläder från vardagsrummet, så nu är det fint igen! :) Föresten, innan stan idag så han jag även gå igenom två skåp i sovrummet, så jag rensade en jävla massa kläder! Två sopsäckar än så länge ska slängas som är fulla med kläder, och mer kommer det säkert bli. Och duktigt som jag är (För en gångs skull :P) så har jag en full sopsäck med användbara kläder som jag ska skänga till typ myrorna eller nå :)

Nu ska jag slå en signal till Sara och surra lite, sen ska jag se Lyxfällan och Hell´s Kitchen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0