Vi hinner inte :(

Kommer inte bli att vi tapetserar den här helgen. Har slipat det mesta och mamma började spackla lite, så jag ska snart fortsätta att spackla och sen ta en paus tills imorgon. Slappa i soffan med min älskade vän, coca colan, och en till god vän Marabou ;) Nu när en del av spacklet även har hunnit torka så ser jag att tapeten under släpper så det blir att dra mer tapet imorgon också, plus att spackla igen. Wihoo vad roligt.. Eller så inte. Nåja, det blir ju ett bra underarbete iallafall :P

Annars har dagen varit slö. Tog mig en prommis med Ebbs mitt på dagen så hon fick studsa av sig lite och leka i snön :) Sen så hade Patrik lovat Tomas att komma på middag så då gjorde vi fläskfilé, pommes och sås. Enkelt och gott :) Tyvärr glömde jag bort salladen så den får vi ta en annan gång!

Även Daniel kom förbi vid halv åtta efter han varit på hockeyn så nu sitter gubbarna i soffan och glor på tv och här sitter jag :) Precis kommit ut från duschen så ska bara klä på mig och fortsätta spackla. Emil fick vara vaken lite längre idag också. Han blir så lycklig varje gång Daniel kommer, lyser upp som en lite solstråle :) Så han fick sitta och skratta åt Daniel ett tag och sen la jag han. Han låg och pratade med sig själv ett tag och sen somnade han där kring åtta nån gång. Min mysgris :)

Nu avrundar jag. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Nath

Bläh, hon är jättesjuk lillan :(

Tur att lillpojken mår bra iaf :)

Ja, kanske det. Har ju dock ingen bil tror jag? Magnus åker till Skeå på tisdag-morgon :(

2008-11-30 @ 00:55:30
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0