Trött

Riktigt jävla trött är jag. Eller mer seg än trött, skit jobbigt. Har ont i skallen och är allmänt slapp!

Nåja.. Bara samla krafter nu medans plutten sover ;) 13.20 ska vi till BVC för då är det 6 månaders kontrollen :) Spännande att se hur stor han blivit. Oavsett hur lång han blivit eller hur mycket han väger så har han blivit gigantisk i mina ögon! :) Han lär sig nya saker varje dag, så himla kul att se hur han utvecklas :)

Annars blir nog dagen rätt så lugn. Skulle verkligen behöva fixa lite här hemma, men får se om jag orkar! Blir nog att jag gör det ikväll isåfall.. När Emil har somnat. Som enklast då.

Nu ska gå ut och ta en rök och sen slänga mig i soffan innan Emil slår upp sina ögon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0