Tagit av Emelie ;)

När fick du reda på att du var gravid?
18 September 2007. Minns det som igår ;)

Blev det en chock?
Både ja och nej. Vi visste att det kunde hända, men inte så snabbt! Men vi hade sagt redan innan att händer det så händer det.. Fanns inga tvivel på att göra annat än att behålla det lilla livet :)

Hur gammal var du?
Jag hade precis fyllt 21 och Patrik skulle bli 24

Hade du mycket halsbränna?
Absolut inte! Nästan ingenting, förutom av Juice och sådant. Men det var inte så farligt.

Spydde du mycket?
Inte en enda gång, och tur det! Har fobi för att spy :(

Hade du mycket foglossning?
foglossning, vad är det? Haah ;) Näpp, ingenting. Jag var som vanlig förutom magen såklart :)

Ditt sf-mått som störst?
Tror att det var 36cm?

Har du fått bristningar?
Nån enstaka. Inte så farligt men hade gärna skippat dom också! ;)

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Jag trodde det var en pojke. Och se så rätt jag hade! :D

Vad hoppades du på?
Egentligen så hade det inte spelat någon som helst roll. Men om jag ska vara ärlig som hoppades jag faktiskt på en pojke!

Gick du över tiden?
Neeeej.

Födde du för tidigt?
Japp. 11 dagar för tidigt.. Men det tyckte jag bara var positivt, jag han aldrig bli riktigt nervös!

Hur var förlossningen?
Kan man säga underbar? Haha :) Den var perfekt för min del, kunde nog inte blivit så mycket bättre faktiskt!

Blev du sydd?
Jo, något litet stygn blev det.

Dragen med sugklocka?
Nej.

Hur många var inne i förlossningsrummet?
Antagligen så var det jag och Patrik. Sen var det två från början men sen blev det skiftbyte mitt i allt så jag tror att det kom in två nya. Är inte helt säker, hade inte sån superkoll precis, jag höll ju på med annat :P

Hade du någon när med dig?
Patrik såklart! :)

Vilket bb födde du på?
Sunderby sjukhus

Hur stor var bebisen?
3040 gram och 47cm kort :)

Vad fick den heta?
Han fick heta Emil! :)

Var allting värt det?
Självklart! Skulle kunna göra om det imorgon :)

Min prins! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0