Snart Lördag

Hinner med ett till inlägg ;)

Skurat har jag gjort sen sist jag skrev, nu luktar det gott ;) Har även damsugit soffan som tog typ en halvtimma, haha! ;) Men nu är den skitren och fin den också ;) Strax efter åtta knallade jag ner till Suzie, Magnus och Rasmus en sväng. Passade på att busa med Rasmus nu när Emi linte var med. Då hade jag tid iallafall :P Han var skitglad, jag var nog mycket roligare än mamma och pappa ;D

Kom mig hem strax innan tio och då glodde jag på tv och surrade i telefonen :) Nyss kom jag in från sista rastningen för Ebbs. Vi smög omkring och titade på folk. Tyckte det var konstigt folk på parkeringen som skulle sno bilar! Dom bettede sig väldigt skumt. Jaaaaa, jag vet att jag får för mig mycket, haha! Men det är konstigt folk här, plus att det varit mycket bilinbrott med mera.. Men vi blev less rätt fort så vi gick in ;)

Nu ska jag dricka min cider i lugn och ro framför tvn och sen sova! :) Och nej, jag har itne fått nå arbete i hallen gjort. Får ta det imorgon eller en anna dag ;)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0