Om Emil..

Det här skriver jag bara för min egen skull, så ni andra behöver inte läsa för det är faktiskt ingenting som är riktigt intressant för er, haha! :)

Nu har jag iallafall slutat med Minifom dropparna. Gjorde det för några veckor sen och han är klockren fortfarande! ;) Min prins! För tre dagar sen så slutade jag massera hans mage (man måste ju prova nån gång.. Och de flesta vet att Emil haft problem med bajsandet) och han har bajsat iallafall. Utan hjälp! :) Tillochmed två gånger igår och likaså i förrgår. Det kan inte bli bättre! ;) I några veckor så har Emil varit grymt jäkla jobbig på nätterna, säkert vaknat 10 - 15 gånger per natt. Men inatt är första gången på sjukt länge som han inte har vaknat en enda gång! ;) Gissa om jag är utvilad? Yeeees! ;) Han somnade igår kväll lite tidigare, redan tjugo i åtta och så vaknade han imorse ungefär halv åtta, superskönt :)

En annan kul sak är att han far över hela golvet i vardagsrummet! Han har lärt sig hur man "kryper" baklänges, haha. Han trycker bak sig med händerna och han ser skitrolig ut :) Och så brukar han snurra som en klockan, runt runt runt :)

Det var bara det jag skulle skriva! :) Nu ska jag se vad Emil gör, han ligger på golvet och gör glädje tjut samtidigt som han ibland låter förbannad! Haha :) Också ska jag ta mig lite frukost.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: jonna

åh, va kuuul! undra om ellen kommer gö de snart. Hon blir mest förbannad när ja lägger henne på golvet:S Hon vill va i gåstolen:)

2008-11-02 @ 08:40:01
Postat av: Nathalie

Har slutat med Novas droppar o hon bajsar som folk nu!!! Precis som att magen stoppas upp av dom ju???

2008-11-03 @ 09:32:31
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0