Mys fredag!

Dagen började med en glad och sprallig Emil kring kvart över sju :) Så kul att vakna till hans glädjetjut :P Vi busade på här hemma på förmiddagen tills klockan blev kring kvart över nio. Då packade vi våra grejer och for till Hertsöns badhus där vi mötte upp Jenny och Loke! :) Badhuspremiär för Emil, och det älskade han! Iallafall att stå i duschen, haha :) Varmt och skönt. Efter ett tag kom även Elin och Felicia och badade! :) Kring tolv var vi färdiga, då blev det lunch för barnen och fika för mammorna :) Riktigt trevligt var det.. Det där måste vi göra om! :)

Så fort vi kom hem så var det bara att knalla till tvättstugan och slänga i tvätten. Höll oss hemma till fem och sen for hela familjen på storheden. Där handlade vi skruv och plugg (som även denna gång var fel, nådigt less nu!) och käk ;) Sen har vi roat oss här hemma med bus! :) Emil var gode trött så han somnade före halv åtta, och det är då inte vanligt, men skönt för mig! ;) Lite ensamtid. Patrik har farit iväg ikväll och jag sitter hemma och glor på tv och myser med Ebba. Får passa på att mysa med min mysgris på kvällarna, för då kan hon få 100% uppmärksamhet! ;)

Nu ska jag ringa nå samtal, bjuder på några bilder :) Ursäkta kvalitén, det immade igen, haha! :)


Emil och Jenny :)


Buuuus Loke! ;)


Elin och Felicia! :)


Emil, Jenny och Loke!


Gröt är gott :P


Min griiis :)

Kommentarer
Postat av: jonna

åh, va myyys! har dom uppvärmd bassäng eller?

Kanske man ska våga sig till ett badhus me ellen ngn gång;)

2008-11-14 @ 21:05:04
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: jonna

förresten! grattis emil på namnsdagen;)

2008-11-14 @ 22:09:02
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Nettan

Viktor gillade oxå när vi var och badade så mysigt =) Jo, han gillar och äta. Han får gröt på morgonen, sen till lunch får han nå puré, mellanmål får han päron/banan yogurt som finns att köpa från 6 mån, till middag puré och kvällsmat gröt och ersättning sist då innan han ska sova. Ibland så ammar jag då brösten börjar spänna. Så snart är det tänkt att jag inte ska amma alls.

2008-11-14 @ 23:02:51
URL: http://busbrud.blogg.se/
Postat av: maria

hihihi, då kommer nog krypet också snart ;) max var seg på det, vilket var såå skönt! önskar att han också bara kunde sitta still på sin rumpa någon gång, iaf i en halv minut, det hade varit härligt! :D

2008-11-15 @ 07:14:07
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0