Måndagmorgon

Givetvis var vi uppe med tuppen. Nääästan iallafall.. Om tuppen försov sig ett litet tag så ;)

Idag kanske vi ska åka på Leos med Emelie och Vilma. Hade varit skitskoj för jag har aldrg vait där! Nu kan jag ju fara, nu har jag ju en anledning, haha ;) Jonna och Ellen kanske också ska med? Berodde på om dom hade tid, men det hoppas vi dom har! ;)

Sen mot eftermiddagen skulle vi kanske få främmande här hemma, vi får se! Alltid lika trevligt med besök ;)

Nu ska jag äta frukost och kika så inte Emil river hela vardagsrummet, haha!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

I don´t know :)

Kanske en fika i veckan eller bara ett besök? :)

2008-11-10 @ 10:39:12
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0