Klubbad säl

Godmorgon!

Emil har sovit till halv åtta, underbart! Kanske han blir som vanlig nu igen? Hehe ;) Alltså har han sovit i lite mer än 14 timmar, inte illa för att vara en knasboll :P Har inte ens nå minne av att jag gått upp och gett han nappen inatt? Hmh.. Det ända jag vet är att jag däckade som en klubbad säl. Eller, det tog ett tag att somna när jag gick och la mig.. men när jag väl hade somnat. Ojojoj, svårväckd är jag! ;) Ibland.

Det konstiga är att jag fortfarande är sjukligt trött. Mina ögon faller ihop hela tiden? Nåja, piggnar säkert till på ett tag, bara jag får i mig lite frukost! :)

Idag har vi ingenting alls planerat på schemat. Inte ens tvättstugan! HAHA :) Ska försöka få upp de sista gardinena här hemma och försöka mig på att städa lite kanske? Vi ser ju vad man orkar och har lust med ;D

Nu frukost innan jag somnar vid datorn!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Kan man älska nån på avstånd?

Nu har Söderlund blottat sin kryssningshändelse och behöver nu just din hjälp för att få veta vad han egentligen ska ta sig till.



Ska han bara glömma flickan i fråga och gå vidare, eller ska man helt enkelt ge det en chans?



Grubblat har han nu gjort länge, utan att komma fram till några fasta svar och behöver därför nu andra kloka tankars hjälp.



Läs mer än gärna inlägget och kom med just dina tankar om vad du skulle ha gjort i samma situation i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand.

Dina tankar betyder, massor.

2008-11-16 @ 08:05:06
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: jonna

åh. fuuuskt. ellen har vaknat 2 ggr å ätit:S

2008-11-16 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0