Håll i hatten!

Ja nu kommer snön! Om inte annat så är det storm, haha! Gick precis ut på balkongen för att ta mig min sista rök och upptäcker då att det är fullt med snö! Var säkert 2 cm snö på balkongen sen sist jag var ut, det fanns då fan inga fotspår där. Så det är ju både på gott och ont den här lilla snöstormen vi har ;)

Bra är det att det äntligen kommer snö. Men hoppas för guds skull att det inte är sånt här yrväder imorgon, kul att dra ut Emil i det här vädret? Och jag ju inget val heller, Ebbs måste ju ut! Nåja.. Det löser sig säkert, får hoppas att det har lugnat ner sig iallafall. Men det tror jag nog! :)

Det var bara det jag tänkte skriva, för er som inte märkt snön. Fast jag antar att alla har det? :P
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0