Givande dag

Så var denna dag avklarad. Är helt slut i kropp och knopp, ska bli superskönt att gå och sova sen!

Morgonpromenaden med Ebbs blev en riktigt kort sväng, vi gick bara till mamma och pappa allihopa. Kom dit kring halv tolv och då hade Farmor hunnit komma! :) Superkul att träffa henne igen. Sist vi sågs var julen 07 så det var ju ett tag sen, tyvärr! Emil tyckte om sin gammelfarmor, hon var riktigt rolig enligt honom :)

När vi gick hem så följde farmor med till oss och här har hon varit till halv sex ungefär. Så hon var här länge, lite mer än fyra timmar, riktigt trevligt att ha nån att surra med hela dagen lång! (Visst, jag surrar ju med Emil, men tyvärr så blir det inte så mycket svar tillbaka :P) Min sötaste farmor tog tag i vårat kök så nu har vi fått in allt i skåpen! ;) Hon diskade och torkade allting medans jag underhöll Emil och hjälpte henne att packa in allt i skåp och lådor. Så nu har vi fått bort 3 kartonger till, nu är det nästan inga kvar alls :) Sen har jag även hunnit montera upp trådbackarna jag köpte på IKEA så nu har vi förvaring åt handdukar och sängkläder, toppen blev det :) Försökte mig även på att hänga upp duschdraperiet jag köpte, men som alla vet är jag ju inte särskilt lång, så det gick absolut inte. Det får Patrik fixa! :)

Pappa kom förbi vid fyra för att borra hål i taket i vardagsrummet för att fixa med lampan. Men självklart var lampan kvar hos mamma och pappa, så vi sket i det! Han skulle komma förbi imorgon istället. Kommer säkert bli superfint! :) Ska även sätta dit mattan imorgon, ingen idé att göra det nu eftersom vi ändå ska borra imorgon.

Jag och farmor tänkte väl kanske åka och handla lite blommor hit imorgon. Det skulle bli våran inflyttningspresent av henne. Och det blir perfekt för vi har i princip inga blommor kvar, slängde nästan alla när vi flyttade.

Nu blev det mycket. Ska se på Greys som börjar strax! Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0