En snabbis

Får bli ett snabbt inlägg idag.

Dagen har gått i lugnets tecken. Vi har varit hemma hela förmiddagen och myst på. Tvättat har jag gjort och såklart rivit lite mer tapet :) Så nu är hela bården borta och jag har börjat på skarvarna. Ska lägga in en bild nån gång på dom fula tapeterrna vi har nu och sen på slutresultatet ;)

Klockan tre brummade vi ut till Antnäs där vi åt middag. Emil var jättebusig med faster och farmor, helt galen var han. Haha! :) Han hade sååå kul, så det var ju bra ;) Var hemma till sex och då kom mamma med vårat vardagsrumsbord som ÄNTLIGEN är färdigt! :) Riktigt nöjd blev jagm bättre än ja hade förväntat mig :) Lägger säkert upp en bild på det sen också när jag har tid :)

Emil somnade halv åtta och sen dess har jag hunnit diska, plocka undan, handla gotta på statoil och duschat. På 1 timma. Det är snabbt för att vara jag! HAHA :) Nu myser jag och Patrik i soffan och ser på Supernaturals. (om de nu stavas så?) Därför det blev ett snabbt inlägg, är bara reklam just nu..

Nåja, det var det! Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0