Det var Lördagen

Söndag morgon. Vi klev upp klockan sju idag, ingen sovmorgon för mig med andra ord. Nåja, lilleman vill förhoppningsvis somna om ganska tidigt idag så då ska jag också lägga mig igen :) Skönt.

Allt jag har att säga om gårdagen är BAJS! Har aldrig varit med om så mycket bajsande från Emils sida. Det gick nästan till överdrigt. Sex gånger bajsade han! Så mycket ska han fan inte behöva skita på en och samma dag. Så fort han åt nånting så var det som att det rann rakt igenom. Men nu verkar det redan bättre, tror jag. Inget bajsande igår efter vällingen på kvällen och än så länge har han inte hellet bajsat nå. Han kan gärna få hålla sig till att najsa 1-2 gånger per dag istället :)

Aja, tillbaka till gårdagen. Var hemma hela förmiddagen och mös på. Vi tog en promenad allihopa på eftermiddagen med Ebbs också fick hon springa av sig lite :) Sen vid halv sex var det middag hos mamma och pappa så då knallade vi dit och åt. Yogurt marinerad kyckling med ris och en kall sås gjord av yogurt och lime. et var riktigt gott faktiskt. Det var nå nytt för våran del men helt klart godkänt :)

Efter att jag sövt Emil på kvällen så snodde jag bilen av mamma och for till Jonna! :) Länge sen vi sågs nu så det var kul. Ellen var jätteglad :) Kom mig hem till ca halv elva och rev jag lite mer tapet och sen såg jag och Patrik film! :) Efter det var klockan mycket så då gick jag och la mig.

Det var den dagen det. Idag ska jag tvätta och sen är det middag i Antnäs!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: jonna

ja mera av de:)

2008-11-23 @ 09:37:16
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0