Tisdag

Slapp dag idag också. Jag gör ju för fan ingenting på dagarna, förutom att promenera med hunden såklart! Men rätt skönt att slappa. Dagarna går relativt fort också. Hoppas den här jobbveckan går fort förbi, hade varit guld värt! :)

Idag tog vi också en promenad till mamma och pappa. Lagomt långt när man går fram och tillbaka. Hur långt kan det vara? Kanske 5 km fram och tillbaka? Ebba blir lagomt trött :) Plus att hon busat med pappa idag, så jag hoppas hon är extra trött. Haha! ;) Sen har jag inte hunnit göra nå mer än så. Vi kom hem tjugo i två och sen dess har jag bara legat i soffan och samlat krafter så jag orkar med jobbet. Känner att jag börjar bli lite tyngre nu eftersom jag snabbt blir så jäkla trött. Det är lite småjobbigt att inte ha samma energi som tidigare! :( Men den får jag ju tillbaka sen förhoppningsvis :)

Har inte gjort nån mat heller innan jobbet. Kändes så jobbigt och är inge hungrig. Plus att jag får middag på jobbet idag. Ostfyllda köttfärsbiffar med mos, det lät väl gott? ;) Hoppas det är gott iallafall.

Det hade gått bra för Patrik på jobbet igår. Så det är ju superkul! :) Han skulle väl kanske få börja med skift sen efter nån vecka, de blir säkert jättebra! :)

Ska lägga mig i soffan ett litet tag till och hoppas att tiden går lååååångsamt fram, haha!
Ha en bra Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe. Jag har kommit fram till att min unge inte gillar varken glass, godis eller snabbmat för jag får ont i magen så fort jag äter det. Så kan det gå! Däremot frukt och vattenmelon snaskar jag som aldrig förr ;)

2008-03-12 @ 09:36:29
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0