Tisdag

Så var det Tisdag. Hoppas den här veckan går fort för nu är jag sååååå jäva less på att jobba! Fattar inte hur jag kan vara såhär less, men så är det. Dom här fem veckorna som jag har kvar att jobba måste, och då menar jag måste, gå fort!!

Annars har dagen varit bra! Gjorde mina morgon sysslor som jag alltid gör. Klockan 11.20 så for jag till Vårdcentralen för då var det dags att göra ett Immuniceringsprov! Vad det är, är ju en annan fråga. Men säger barnmorskan att jag ska göra det så gör jag det! :) Efter jag varit där så for jag, Patrik och Ebba till Karlsvik och gick en långpromenad. Vi gick nere vid niperna och runt, tog ungefär en timma. Riktigt skönt var det! Lite kallt om kinderna var det, men då känner man iaf att man lever ;D

Var hemma till strax efter halv två. Slappade i soffan till strax efter två för att sen göra käk. Blev resterna från igår (Burgundisk gryta) men var tvungen att göra nytt ris. Så det var ju inte alltför krävande! :) Sen blev det viloläge i soffan i ca 20 minuter och sen iväg till jobbet. Tyvärr.

Går skitkasst idag som de gjort dom senaste dagarna. Bara surskallar som jag får prata med! Inte särskilt roligt. Eller trevligt för den delen.

Ska fortsätta plågas nu ett tag till. Rast om typ 3 minuter. Sen skulle vi få fika idag också, det blir nog gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0