Snart är klockan nio

VIlket innebär att jag får åka hem och ha helg!! Wihoo ;)

Tyvärr är jag bara ledig två dagar, men sen jobbar jag endast 5 dagar i rad och sen så blir man såkallat långledig! ;) Fatta att jag längar. Då kan jag strosa på hemma och pyssla. Vara ute med Ebba på sköna promenader för snart (förhoppningsvis) så går vi mot varmare tider. Och såklart umgås med folk på kvällarna då alla har tid, vilket jag aldrig har haft! :( Men nu blir det ändring på det :)

På tal om varmare tider så längtar jag sjukt mycket efter sommaren. Nu är jag verkligen less på all denna snö. (inte för att vi har så jättemycket snö) Så jag hoppas det tinar mycket och fort i April :) Tänk vad skönt att slippa vinterjackan och bara knalla runt i linne och kjol eller någe liknande? Lovely ;)

Ska sluta skriva så mycket svammel nu, har ju fan aldrig nå vettigt att skriva. Händer tyvärr inge intressant i mitt tråkiga liv. Men ni får gotta er i det lilla jag har att skriva, haha!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Glöm inte att du ska hinna klämma ut en 3 kilos klump också :P Det som är hela meningen med ledigheten haha

2008-03-28 @ 00:32:14
URL: http://malindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0