Snart är denna dag slut

Skönt som fan ska det bli att få åka hem. Har varit spyless idag. Har fått byta projekt vilket jag absolut inte ville. Men jag var tvungen! Skitprojekt, det är vad dehär nya är!! :( Nåväl, bara gilla läget. Ska ändå sluta snart, haha.. Går iallafall inge bra alls idag, men jag skyller på att det är första dagen med det här nya. Tss! ;)

Dagen har annars varit slapp. Var uppe innan tuppen första svängen jag vaknade. Skjutsade nämligen Patrik till jobbet kvart över sex. Ooooh vad hemskt det var, förstår inte hur man kan ha ett dagjobb, haha!! ;D När jag kom hem så gick jag och la mig i sängen igen och myste på med Ebba. Somnade om efter många vändningar, för att sedan vakna klockan nio och då klev jag upp. Rastade Ebba, åt frukost och for sedan till barnmorskan där jag hade tid klockan tio.

Hos barnmorskan gick allting bra. Hjärtljuden låg fortfarande på 140, så det var bra :) SF-måttet låg numer på 29 cm. Har endast växt 1 cm på tre veckor. Men hon sa att det var normalt, så jag får väl tro hennes ord! :) Tyckte bara att det lät väldigt lite. Men men..

Efter det for jag hem och slöade lite. Vid tjugo i tolv tiden så knallade jag och Ebbs till pappa. Åt lite flingor som vanligt för att sen fika bullar med pappa som han var och köpte på Statoil. Dom var torra, men goda iallafall!! ;) Strax efter ett så började vi knalla hemmåt.. Vid Marieberg så träffade vi Emma och Foxy så surrade lite med dom, och sen vidare hem. En mysig dag idag :)

Och snart äntligen är denna dag över. Längtar som fan till Onsdag kväll klockan nio, för då får jag helg. En lång helg också! Wihoo ;)

På tal om nå helt annat.. På Fredag ska vi bogsera iväg bilen så den ska fixas. Förhoppningsvis är den klart efter helgen så den går att använda. Då blir livet normalt igen! Får hoppas det inte blir alltför dyrt bara :/

Nä, nu ska jag ringa nått samtal till och sen åka hem i den konstiga bilen.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: ere

Haha, vad gullig du är Lisa :) Jag har faktiskt tänkt på det, måste ju varit senast stenåldern vi umgåtts!! Skärpning :) Vi borde se till att sammanstråla i Rutvik någon dag?!! :D

2008-03-18 @ 06:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0