Slutkörd!

Idag har Lisa städat! Trodde inte jag skulle få det gjort imorse eftersom jag mådde som en kratta. Täppt i näsan och frusen. Men jag tog mig i kragen och fick mig nå konstigt städryck.

Klev upp halv tio, skönt som fan att ligga i sängen lite längre än vanligtvis :) Rastade av Ebbs en snabbis och sen for vi på Rimi och handlade frukost. Mmm.. det var gott! ;) Efter våra bästa år så började jag med min storstädning. Jag diskade, damtorkade och städade badrummet. Så nu skiner badrummet jättefint! :) När jag kommit så långt så var klockan tio över tolv, så då tog vi bilen till mamma och pappa och gick därifrån till Storsand. Det gillade Ebba. Vi knatade runt där i djupsnön (ångrar starkt vägarna jag gick, helt död efteråt) i ca 45 minuter. Sen fick det räcka! Då gick vi och hämtade bilen, for hem, jag damsög och skurade lägenheten, sen duschen, och nu sitter jag här! Puuh, har varit en jobbig dag. Det tar på krafterna att städa kan jag lova! Men nu är det överstökat iallafall ;)

Känner mig faktiskt lite stressad. Sitter endast i handduk och jag måste klä på mig, bädda sängen, koka mina nudlar och äta dom. Sen ska jag och jobba! Och klockan börjar bli mycket. Men jag orkar fan inte stressa nå mer idag, så jag skiter i det! Haha :)

Jahapp. Det var min dag det. Kanske inte så händelserik, men den var nödvändig om inte annat! :) Så jäkla skönt när hela lägenheten är nystädad. Det luktar gott och så känns det mycket fräschare!! Plus att jag nu även har en trött hund som sover, också förbannat skönt. Då vet man att hon är lite aktiverad iallafall och inte så tossig ;) Nu blir Patrik nöjd, haha!

Ska fixa klart allt nu.

Snart helg! ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag med! Tänk att något så simpet kan få en att känna sig så bra :)

2008-03-27 @ 16:48:05
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0