Måndag? Söndag? What?

Måndag idag. Egentligen är det ju som en Söndag. Fast det är ju ändå Måndag. Okej? :) Snurrigt värre!

Sitter på jobbet för tillfället. Dagen har varit väldigt seg, fast ändå så har det gått någorlunda fort hittills. Konstigt det dära. Aja, inte alltför länge kvar innan jag slutar, lite mer än en timma kvar. Men snart har vi sista rasten, slött! :)

Dagen har varit väldigt lugn. Slappat hemma som jag alltid gör nu för tiden :) Har även hunnit med att tvätta upp tvätten vi hade. Gick väldigt fort eftersom det var så pass lite tvätt, men nu har jag fått det bortstökat iallafall. Skönt! Sen där vid tolv tiden så for jag, Patrik och Ebba till Karlshäll så Ebba fick springa lite. Hoppade runt som en jojo i djupsnön, ser riktigt mysigt ut!! ;D

Och sen har jag inte hunnit med nå mer än så.

Hoppas den här veckan går fort, men det tror jag nog. Är ju bara tre dagar till att jobba och sen helg igen. Känns bra! :) Har även nedräkning tills jag ska på IKEA! Det blir om cirka två-tre veckor. Jag har fått med mig Malin så vi ska dit och handla lite. Även Emelie var sugen på att följa så vi ser ju hur hon gör! :) Vi ska även äta på Frasses i Haparanda, Malin sa att det är jättegott där. Och då måste jag ju såklart testa det ;) Mmm.. Mat! Är faktiskt hungrig redan nu, men måste vänta tills jag kommer mig hem. Typiskt!

Nåväl, ska väl fortsätta lite här. Har varit inne på IKEAS hemsida och skrivit upp allt jag ska handla och vad det kostar, så jag har haft nånting att göra. Undra vad jag ska sysselsätta mig med nu då? :) Nu när det är klart. Kanske ringa?! :P

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0