Ojsan hoppsan!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev, fy på mig! ;)

Nåväl.. Veckan som gått har det ju varit pissväder i princip.
I Måndags blev det inte så många knop gjorda. Var hemma och tog det lugnt, jag, Emil och Ebba. Klockan ett hade vi tid på BVC så det var bara att knalla dit i skitvädret. Lilleman har blivit hela 52,5 cm lång och nu väger han 3930 gram! :) Så snart (Om inte redan) är vi över 4 kg, det ni?! ;) Han växer så det knakar. Kan även meddela att jag idag fått rensa hans garderob för nu har han vuxit ut storlek 50. Så nu kör vi på 56 istället :) Min stooora kille! ;) Måste lägga upp nå fina bilder på han sen :)

I Tisdags så blev det att luncha i stan med Marie och Malin. Det var riktigt trevligt! Och så fick dom även snosa på Emil. Tror Marie längtar ännu mera nu?! ;D Efter det var vi bara hemma för att sen fara till Marie på kvällen för då vankades det kärringhäng :) Sjukt länge sen sist för min del (Och Emils premiär, han får vara med fast han är en pojke för han är så liten;) så det var riktigt trevligt :)

Igår (Onsdag för er som inte visste det) så var jag till Tandläkaren och lagade två hål. Fatta många gånger jag varit hos tandläkaren inom ett halvår! säkert 7 gånger och jag börjar bli nådigt less. Trodde att gårdagens besök skulle bli det sista på länge, men nejdu! ska tillbaka om två veckor och göra färdigt rotfyllningen som aldrig blev gjord igår. Less kan jag säga att jag är! Mamma/mormor fick komma hit och vara med Emil under tiden eftersom Patrik jobbar förmiddag hela veckan. Och det hade då gått bra iallafall :)

Och idag har vi varit in till stan igen, denna gång åt vi lunch med Jonna och Ellen och massa annat folk som jag inte känner. Men det var trevligt och gott! Och idag är första dagen på den här veckan Emil varit nöjd och snäll hela dagen, så sjukt skönt ;) Sen har vi mest varit hemma. En sväng förbi Coop har vi också hunnit med nu på eftermiddagen/kvällen. Köpte en nappflaska som Anne rekommenderade som suger ut luften ur flaskan så Emil inte sväljer så mycket luft. Så hoppas det gör han på bättre humör, för jag tror han har magknip när han är så ledsen på dagarna! :( Inte kul att se sin lila pojk så ledsen :(

Jadu, det var nog allt för mig för denna gång! Har inte hänt alltför mycket intressant. Mest myst på här hemma, städat lite, tagit promenader med Ebba och även kastat mycket boll med henne som hon gillar ;) Min sötaste tjej!! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll. God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0