Ny vecka

Ännu än ny vecka är vi nu inne på, kul kul :)

Emil sov ju som sagt hos mormor&morfar i fredags och det hade gått superbra! :) Han somnade klockan tolv och sov ända till till fem. Då var det bara mat som gällde och sen somnade han om till halv nio. Så mamma/mormor var supernöjd! ;) Där vid halv ett så for jag till huset för att hämta min lilla prins, men stannade ett tag, så jag var hemma till halv tre tiden.

På Lördagen blev det inte många knop gjorda. Vi var och handlade lite mat och gjorde en sen middag, riktigt gott var det, Ryggbit och potatisgratäng med kall bea sås ;) Sen tog vi en kvällspromenad hela familjen :) Hör och häpna, Emil var inte alls ledsen på hela kvällen i princip, underbart! ;)

Igår var också en slödag. Började med att vi skulle ta oss en morgonpromenad allihopa, men vi kom inte så långt. Det började spöregna!! :( Som tur var så märkte vi det innan det han börja ösa ner så vi hade nästan hunnit hela vägen hem. Tur tur ;) Var hemma ett litet tag och tog det lugnt och sen for vi till Måttsund för att äta med Patriks mamma. Köttfärssås och spaghetti! Mmm ;) Var såååå gott så jag tror jag tog 3 portioner, haha :P Sen var jag proppmätt ;) Emil vaknade och åt där vid fyra tiden och sen drog vi oss hemmåt.

Jag han även med att bada Emil (Får passa på dom få stunder han är glad, haha) och en tripp förbi Ica Maxi och handlade lite gotta inför kvällen. Blev en tidig kväll. Tror vi gick och la oss vid halv elva ungefär. Patrik började fem i morse så då går även jag och lägger mig tidigt så jag inte stör honom. Men rätt skönt ändå. Så varannan vecka går vi och lägger oss tidigt, och varannan går vi och lägger oss rätt sent, hehe :)

Nä, nu ska jag ta mig lite frukost medans Emil sitter nöjd och belåten i babysittern, vilket han inte brukar göra en längre tid! Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööt Emil=)

2008-06-23 @ 09:50:40
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja det ar jatte harligt :) Det kom forbi en spanjor med en lapp om att han var pa sjukhuset. Han hade blivit misshandlad och fatt sprackt skalle, huvva! Han kom inteihag nagonting heller. Inte bra! Hur leker livet som mamma i lulea da? :)

2008-06-23 @ 14:16:02
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0