En snabbis

Hinner kanske blogga lite innan Emil blir missnöjd ;)

Igår så gick det bra hos tandläkaren! Och det gick snabbare än vad det skulle så inte var jag ledsen för det inte :) Så nu äntligen är jag av med dom åtminstone ett år tills nästa kontroll är. Om man nu inte skulle åka på tandvärk eller nå, men det får vi hoppas jag inte gör!

Annars var det bara myspys igår här hemma. Emil var vaken nästan hela dagen. Vi klev upp halv tio oh han sov nog bara max en timma på hela dagen, sen somnade han vid kvart över sex och sov till halv elva, då var det matdags. Sen satt han i babysittern och pratade fram till halv tolv och då slockna han igen. Min stoooora kille ;) På kvällen när Emil sov så blev det 2 promenader också. Först med Ida&Akela, sen med Emma&Foxy :) Så Emil fick åka mycket vagn i regnet ;D

Idag då? Om vi orkar så ska vi fara och storhandla, hade som varit bra med lite mat i kyl&frys. Sen ska jag även förbi Elgiganten en sväng och sen inge mer. Inget planerat iallafall :) Funderar även på att fara til Boden och "leva rövare" ikväll. Men jag står i valet och kvalet. Det hade ju varit sjukt kul.. Fast å andra sidan så är ju inte vädret på topp precis. Och man är ju ute hela kvällen, så ja... Äh, vi ser ju. Blir det så att jag far så ska Patrik, Emil och Ebba åka till stugan och sova där hos Emils farmor och "farfar". Lät ju mysigt.

Emil är fortfarande nöjd, så jag ska passa på att få i mig lite frukost :)

Bjuder på en bild ;)


Och en till ;)

Mitt lilla laban monster! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sockersöta unge=)

2008-06-27 @ 09:42:02
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: Marie

Gu så söt han är! :)

2008-06-27 @ 09:43:25
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vilken sötis :o)

2008-06-27 @ 11:42:33
URL: http://busbrud.blogg.se/
Postat av: Malin

Cuuute :) Måste komma och hälsa på nån dag hihi

2008-06-27 @ 14:51:14
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0