Weightpull

Och såklart så glömmer Lisa kameran hemma! Men hur ovanligt är inte det då? Haha. Får alltid sno andras bilder ;) Men får ge det ett nytt försök nästa Lördag, för då ska bannemig kameran med!! :D

Gick jättebra för Ebba igår. Hon startade på mitt komando hur bra som helst, utan att behöva slita i kopplet, så de var kul! :) Däremot när vi utökade och satte till ett till däck så hon skulle dra två, då tvärvägrade hon! Haha :) Så vi får köra med ett så länge. Så ser vi ju när vi kan utöka ;) Rex var ruskigt duktig igår han också, han övergick till släden! Så de är braaa framsteg!! ;) Även Marie och Lycka var med, men de var första gången, så dom kollade bara på. Bra socialträning för hundarna när det är andra hundar där :)

Efter träningen där så for jag hem och ställde mig och diskade och Ebba gick och la sig! Sen vid halv två börjar Patrik härja om att han hittat en bil han tycker vi ska köpa, så vi for och kollade på den. Mest troligt blir det att slå till imorgon! Eller redan idag, han sa att vi kunde ringa idag också om vi ville ha den, och då får vi hämta den imorgon. Så vi ser hur det blir! Det är jag som är tveksam.. Men den var i jättefint skick också var den fin ;) Efter det for vi till Antnäs och åt lite middag, gott var de! Sen hem igen och jag fortsatte min städning. Eller ja, jag orkade bara städa sovrummet, byta sängkläder med mera.. Sen duschen och sen drog jag till Emelie och umgicks med henne, Vilmis, Pia, Jenny och Loke! Riktigt trevligt! ;)

Och idag har jag inte hunnit så mycket än så länge. Varit ut med hunden, det är de jag hunnit med! :) Faan vad kul med en massa snö som de kommer nu, Ebba sprang runt som en idiot här ute, hah! :) Skitkul! Annars är det jobb som gäller idag! :( Tyvärr.. Men men, får försöka orka med, det är ju faktiskt Söndagarna som är de värsta dagarna, annars är det ingen fara! Plus att jag har min nedräkning tills jag får sluta jobba! Haha ;)

Frukost nu. Sen fixa middag att ta med till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag är då på. :) Hör av dig när ni fixat med bilen :)

2008-01-13 @ 16:37:29
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0