Uttjatat

Ny vecka, nya tag. Uttjatat, jag vet! :)

Tiden går fort, som den alltid verkar göra nu för tiden. Redan inne i v.22 och känner mig redan som en valross. Och värre blir det! Jag vet, alla vet! :) Känner att jag ska börja ta det liiite lugnt också, märkte imorse att jag fick ont i magen när jag var ut med Ebba. Har fått det tidigare nån gång också.. Samma när vi var på IKEA, då fick jag också ont i magen. Eller, inte ont och ont, utan ont fast en konstig känsla. Fattar nån? Haha :) Aja, det löser sig.

Igår var det jobb för nästan hela slanten. Började tre istället för ett, så de var störtskönt! :) Han fixa lite här hemma innan, såsom plocka bort alla julsaker. Så äntligen är det gjort. Hade redan blivit less på julpyntet, och ändå så har man inte haft det framme så länge ändå. Konstigt?! Tog mig även en liten promenad med Elin och hundarna, det var trevligt. De skulle vi göra om här nån dag.

Idag, då blir det också jobb. Från fyra. Men innan det så ska jag och Patrik ta nån rolig promenad med Ebba. Tänkte avancera oss lite och åka iväg och gå ut på något nytt ställe. Typ Tuna eller nå, där efter vattnet. Det kan vara kul. Vi ser ju vars vi hamnar! :D

Nu ska jag äta frukost, och ge den kräsna hunden mat. Hon kommer väl inte äta som vanligt, men skyll dig själv hundjävel, det är inte jag som kommer gå hungrig resten av dagen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag vill gå en promenad nån gång. Fan jag sa det till John igår, jag har ju inte sett Ebba på jätte länge! Konstigt :) Ta det chill med lill maggen nu, vi vill inte ha någon för tidig födsel här inte :)

2008-01-07 @ 11:33:24
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Malin

Det tror och hoppas jag då :)

2008-01-07 @ 14:48:50
URL: http://malindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0