Ny bil ;)

Då har vi varit och köpt oss en ny bil idag. Skitkul! ;D Så nu är Patrik skitnöjd! ;) Och jag också då såklart. Men han är värst! Haha ;)

Efter vi varit och fixat med bilen så for jag hem och hämtade hunden och sen kom Elin och Bosse och plockade upp oss. Så vi for vidare till Björx för att promenera med alla tjejor. Det var jag, Elin, Emelie, Jenny, Marie och Jonna plus allas hundar, så vi var ett helt gäng! ;) Det var trevligt, måste göras om! Tyvärr så var de lite kallt enligt mig, men men.. Var inte ute alltför länge!

Efter vi promenerat gicxk jag och Ebba till Jenny en sväng, han väl stanna typ i en 15-20 minuter, för sen kom Patrik och hämtade oss med nybilen ;) Så då brummade vi hem och gjorde oss lite lunch, och sen var de bara att fara till jobbet. Så nu har jag också fått köra bilen, de var som trevligt, haha!!

Annars händer inge kul. Är på jobbet, vilket alltid är såååååå tråkigt. Men halva dagen har gått, så det är bra :) En sak som är tråkigt är ju att jag inte har nån motorvärmare till bilen idag :( Hoppas den vill starta. De tror jag nog, men däremot så kan dörrarna frysa. Hoppas att dom inte gjort/gör det!!

Nu ska jag surfa vidare innan rasten är slut!

Kommentarer
Postat av: Jonna

va e de för nybil;)

2008-01-14 @ 19:11:33
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Jónna

Jo mera promenader:)
jo visst e de skoj me nya bilar;)
Vi försöker sälja våran, men de verkar jääätte omöjligt:/

2008-01-14 @ 20:32:52
Postat av: Helena

Ja, du kan ju inte skriva att ni har köpt en ny bil utan att skriva vad det är för nån :P

2008-01-14 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0