Inte många timmar kvar nu :)

Sådärja. Då var dagen gjord! Förutom jobbet då, men här är jag nu och förhoppningsvis så går den här dagen lika fort som igår :)

Idag så tog vi oss iallafall iväg till växriket, och där hittade vi två blommor och två krukor som vi köpte som står i vardagsrummet nu. Riktigt fint blev det :) Tyvärr så kostade det mycket, haha! Mer än halv presentkortet rök där, men men, sånt man får ta :P

Efter det så for vi och käkade lunch på Palma, riktigt gott må jag säga.  Ebba hade jättetråkigt och satt i bilen hela tiden, så efter det for vi en sväng på storsand så fick hon springa av sig lite. Mammas gullegooo ;D Då blev hon glader igen :)

Sen när vi kommit hem så tog jag mig en dusch, och sen for jag direkt till barnmorskan. Hon kollade mitt blodtryck, mätte magen och kollade bebisens hjärljud. Och allt såg bra ut! :) Ska tillbaka 1 Februari nästa gång. Niiice!

Och nu ska jag sätta mig på IKEAS hemsida och skriva ner allt jag vill köpa, så får vi se hur det blir med det imorgon, om jag har råd eller inte, haha! :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hade bebisen för hjärtslag då? Sa hon det? :)

2008-01-03 @ 18:15:45
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, nog är det ju normalt. Jag tänkte bara för man brukar ju säga att om de är under 140 så är det en kille eller om det är över så är det en tjej. Fast det kan lika väl vara tvärt om för jag kommer inte ihåg, haha. :)

2008-01-03 @ 20:13:48
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Malin

Heeej! Jo jag vet det där, tror min gräns ligger på 100 000. Det står i beslutet från csn att jag får tjäna drygt 48000 fram till sommarn eller nå sånt, och under höstterminen så var det runt 53000 eller nå sånt :) Ha så kul på ikea, jag vill också dit hihi. Ring sen och säg om du hitta nå kul :)

2008-01-04 @ 09:37:30
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Thess

Alltså fan nu börjar det bli på riktigt!! Du ska fan bli mamma, kotteklanten!! :D Jisses, vi borde höras någon dag?!!!

2008-01-05 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0