Det går utför..

Iallafall på jobbet. Igår så fick vi oss ett gott skratt på jobbet. Så jävla patetiskt, och vilket fiasko! Mohahah :D Det går inte att göra nå annat än att skratta..

Nåväl, skit i jobbet, för nu är jag ledig!! ;) Jobbar inte förrän på Söndag igen. Sååååå skönt med tre dagar ledigt :) Vad jag ska sysselsätta mig med är en bättre fråga, men nånting kommer jag alltid på. Och om jag tänker efter så har jag i princip redan planerat vad jag ska göra. Haha! :)

Idag efter lunch så ska vi iallafall ut på isen och promenera! Det blir jag, Marie och Emelie (kanske Vilmis?) plus hundarna såklart ;) Ska bli supermysigt! Var sjukt länge sen jag var med och promenerade, och så har vi ju kanonväder också! ;) Kan de bli mer mysigt när det är noll gradigt ute och de snöar sakta med stooora flingor?! Neeej, de går inte! :) Riktig mysfaktor! ;)

På tal om nå helt annat så kanske Patrik drar till Stockholm på Lördagsmorgon. Han ska bara vara shafför dit, fram och tillbaka. Fattar inte att han orkar, men jaja. De är ju hans val! Så han kommer väl hem på Söndag kväll kan jag tänka mig. Han sover där mellan Lör-Sön och sen far han igen på morgonen. Så då blir jag ensamen hela helgen, men de gör ingenting. För på Lördag tänkte jag sysselsätta mig med att städa, och såklart weightpull på förmiddagen :) Sen på Söndag så jobbar jag, så då har jag bara tråkigt. Hah!

Nu skrev jag rätt mkt igen. Om egentligen ingenting! Att de kan bli så galet? :)

Kommentarer
Postat av: Fnyyy

Danke shön!!! =D
(eller hur fan de stavas)
Hoppas allt är bra med dig, mend e verkar det vara ;)

2008-01-10 @ 22:57:06
URL: http://colorcream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0